Regulamin

INFORMACJE OGÓLNE

1. Sklep TaRama© prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Sklepu Internetowego tarama.pl w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy zamawiającym – zwanym dalej Klientem, a Sprzedającym.

2. Właścicielem sklepu dostępnego pod adresem tarama.pl jest firma TaRama Dawid Węglarz, ul. Krańcowa 36F, 39-300 Mielec, 

NIP: 6271810010, REGON: 273504312, zwana dalej Sprzedającym.
Dane kontaktowe Sprzedającego:
TaRama Dawid Węglarz
ul. Krańcowa 36F
39-300 Mielec
e-mail: info@tarama.pl
tel. + 48 698 247 303

3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu w dowolnym czasie, poprzez publikację na stronie nowej wersji Regulaminu.

INFORMACJE O PRODUKTACH

1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie TaRama© są nowe, wolne od wad.

2. Każdy produkt w ofercie sklepu jest wykonywany na wzór produktu prezentowanego na stronie, zakupionego przez Klienta. Otrzymany produkt może różnić się w nieznacznym stopniu od wzoru prezentowanego na stronie tarama.pl odcieniem i usłojeniem drewna, położeniem sęków i pozostałymi cechami, wynikającym z charakterystyki naturalnego materiału jakim jest drewno oraz wynikającymi z charakterystyki ręcznej obróbki. Kolorystyka produktów oferowanych w sklepie może nieznacznie odbiegać od wyświetlanej na urządzeniu Klienta – decyduje o tym indywidualna charakterystyka i ustawienia monitora, jakkolwiek Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby odwzorowanie kolorów i odcieni było jak najwierniejsze. Dodatkowo na stronach sklepu w zakładce "kolory graweru" Sprzedający zamieszcza dokładne numeracje (z uniwersalnego wzornik kolorów NCS) zastosowanych wybarwień produktów.

3. Specyfikacja i dostępny asortyment produktów może ulegać zmianom, określone produkty mogą wycofywane ze sprzedaży bądź wprowadzane, mogą być obejmowane lub wycofywane z oferty promocyjnej, z zastrzeżeniem, iż zmiany wprowadzone po zawarciu umowy sprzedaży, nie mogą dotyczyć Klientów którzy takie umowy zawarli.

INFORMACJE O ZAMÓWIENIACH

1. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta, jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.

2. Zamówienia składane poprzez Sklep Internetowy, można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok.

3. Zamówienia są przyjmowane również drogą mailową.

4. Kupujący dokonuje zakupów poprzez złożenia zamówienia na określone produkty oferowane w Sklepie. Zamówienia przyjmowane są przez formularz znajdujący się na stronie tarama.pl.

5. Potwierdzeniem złożenia zamówienia jest wiadomość elektroniczna przysłana na adres e-mail podany przez Klienta. Tym samym ma miejsce zawarcie umowy kupna sprzedaży między Kupującym a Sprzedającym.

6. Do realizacji zamówienia konieczne jest podanie przez kupującego danych kontaktowych: imienia, nazwiska, adresu, numeru telefonu, adresu e-mail.

7. W przypadku podania niekompletnych danych, Sprzedający będzie próbował kontaktować się z Klientem w celu ich uzupełnienia lub może odstąpić od umowy sprzedaży.

8. Realizacja zamówienia następuje w maksymalnym terminie 21 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia – z wyjątkiem sytuacji w której Klient wybrał inną opcję za pośrednictwem formularza zamówienia.

9. Sprzedający zastrzega sobie prawo do okresowych ograniczeń lub wyłączenia dostępności strony bądź funkcji składania zamówień, z przyczyn technicznych bądź organizacyjnych.

10. Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

INFORMACJE O PŁATNOŚCI

1. Zapłata jest sumą kwoty zakupionych towarów i kosztów wysyłki.

2. Wszystkie ceny towarów dostępnych w sklepie wyrażone są w polskich złotych i są cenami brutto.

3. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

- przelew / przedpłata na rachunek wskazany poniżej (zamówienia mailowe):
51 1140 2004 0000 3802 7728 4902

- płatność elektroniczna: rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem, przeprowadzane są za pośrednictwem platformy płatniczej Przelewy24, prowadzonej przez:
PayPro S.A. 
Kanclerska 15, 60-327 Poznań
tel: +48 61 642 93 44, fax 61 642 90 31
NIP 779-236-98-87, REGON 301345068
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydz. Gospodarczy KRS pod nr 0000347935
- płatność elektroniczna: rozliczenia transakcji kartą płatniczą,
Obsługiwane karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro

- e-przelewem, przeprowadzane są za pośrednictwem platformy płatniczej Shoplo, prowadzonej przez:
Blue Media S.A.

Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot,
tel: +48 58 760 48 44
NIP 585-13-51-185, REGON 191781561
Sąd Rejonowy Gdańsk - Północ, VIII Wydz. Gospodarczy KRS pod nr 0000320590

- płatność za pośrednictwem platformy PayPal

- płatność przy odbiorze: należność pobiera kurier

4. Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane tylko w formie przedpłaty przelewem na w/w rachunek bankowy.

5. W przypadku płatności poprzez przelew, jeśli w ciągu 7 dni roboczych od aktywacji zamówienia płatność nie wpłynie na konto sklepu i nie ma możliwości skontaktowania się z Klientem, zamówienie jest anulowane.

DOSTARCZANIE ZAMÓWIONYCH PRODUKTÓW

1. Czas wysyłki jest liczony od momentu uznania płatności Klienta na koncie bankowym należącym do Sprzedającego.

2. Paczki dostarczane są przez kuriera. Terminy dostawy uzależnione są od indywidualnego wyboru Klienta, dokonanego za pośrednictwem formularza zamówienia dostępnego na stronie sklepu.

3. Koszt przesyłki jest uzależniony od jej wagi oraz firmy realizującej dostawę. Szczegółowy koszt przesyłki jest widoczny za każdym razem po wybraniu towarów i sposobu dostawy, przed ostatecznym potwierdzeniem zamówienia i zostaje wliczony w sumaryczną cenę zamówienia. Wyjątkiem są przesyłki międzynarodowe. Koszt dostawy jest wówczas ustalany indywidualnie, w zależności od wagi i kraju dostawy.

4. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności w przypadku podania błędnych danych adresowych w formularzu zamówienia. Ponowne wysłanie przesyłki jest możliwe po uiszczeniu powtórnej wpłaty za koszty wysyłki.

5. Sprzedający wysyła towar od poniedziałku do piątku.

6. Przy odbiorze przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie oraz zawartość paczki nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia, czy towar nie jest uszkodzony koniecznie w obecności osoby dostarczającej przesyłkę. W przypadku, gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane (przecięte), co sugeruje otwarcie paczki przez osoby niepowołane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedającym, w celu wyjaśnienia sprawy. W przypadku uszkodzenia zamówionego towaru w transporcie, podstawą do uznania reklamacji jest jedynie sporządzenie protokołu szkody w trakcie dostarczania przesyłki w obecności kuriera, z wyraźnym zaznaczeniem w w/w protokole uszkodzeń powstałych w transporcie: uszkodzenie opakowania, uszkodzenie wypełnień wewnętrznych i uszkodzenie/zniszczenie wysyłanego towaru.


WARUNKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY I ZWROTY

1. Zgodnie z ustawą z 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta”, Konsument może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty e-mail.

2. Prawo zwrotu nie przysługuje w przypadku produktów wykonanych na zamówienie, gdzie właściwości produktu zostały określone przez Klienta, poprzez wybór indywidualnych opcji w formularzu zamówienia oraz w przypadku zakupu dokonanego przez podmioty gospodarcze. Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje także, gdy produkt został uszkodzony mechanicznie, z przyczyn za które Sklep nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności wskutek nieprawidłowego jego używania.

3. Warunkiem uznania zwrotu jest odesłanie wraz z dowodem zakupu, dobrze zabezpieczonego towaru, który nie jest uszkodzony i nie nosi żadnych znamion użytkowania.

4. Kupujący odsyła zamówiony towar na swój koszt w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Zwracany przez Klienta produkt, winien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

5. Zakupiony produkt należy zwrócić na adres: TaRama Dawid Węglarz, ul. Krańcowa 36F, 39-300 Mielec

6. Sprzedający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania z powództwa cywilnego, w przypadku dokonania zwrotu towaru uszkodzonego lub noszącego ślady używania.

7. Zwrot kwoty wynikającej z wartości produktów i kosztów ich wysyłki do Klienta, nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu od Klienta. Zwrot pieniędzy nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposoby zwrotu pieniędzy.

8. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.

REKLAMACJE

1. Sprzedający odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi za wady, w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] Kodeksu Cywilnego.

2. Jeżeli sprzedany Towar ma wady, za które Sprzedający ponosi odpowiedzialność, zawiadomienie Sprzedającego o tym fakcie, wraz ze zgłoszeniem odpowiedniego żądania, powinno zostać dokonane na adres poczty elektronicznej: info@tarama.pl

3. Sprzedający ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail.

POZOSTAŁE INFORMACJE

1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie obowiązują przepisy prawa polskiego.

2. W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem: info@tarama.pl


Treść niniejszego regulaminu obowiązuje od dnia 1 października 2018 r.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów